piątek, 8 marca 2013

the start of something amazing !

Na początku chciałyśmy podać powód dla ,którego założyłyśmy tego bloga. Otóż powód jest następujący, chciałyśmy podzielić się z wami naszymi pomysłami i nie tylko. Jesteśmy mega pozytywnymi osobami z ciekawymi propozycjami na nudę. Ten blog ma na celu nauczenia wszystkich jak urozmaicić sobie życie. Blog jest naszą motywacją do lepszego życia.
Znajdziecie tu dosłownie wszystko !

Należałoby się przedstawić. 



Justyna ! :) 
Moim hobby jest fotografowanie. Uwielbiam robić zdjęcia wszystkim bez wyjątku.
Prowadziłam już kiedyś sama blog jednak zrezygnowałam z braku motywacji do prowadzenia go.
Jestem dość leniwa i mało ambitna, mało rzeczy mnie interesuje.
Jestem ogromną fanką One Direction .


Julia ! :)
Nie mam konkretnego hobby. Dlatego potrzebuję czegoś co mnie zainspiruję. Jestem ambitna, pozytywna i przyjacielska oraz otwarta na świat i nowe znajomości. Żyję w przekonaniu ,że nic nie zdarza się dwa razy dlatego warto korzystać z każdej okazji. 
Słucham rock'a i uważam ,ze muzyka powinna łączyć ludzi a nie nich dzielić.


Więcej dowiecie się o nas czytając bloga :)

11 komentarzy:

  1. haha co jak co Justyna opisała siebie bardzo szczerze, ale Cię rozumiem bo też jestem leniwa, i niezbyt ambitna, jednak gdy chodzi o coś co mnie kręci wykazuję determinację ;) podoba mi się zdanie Julii o muzyce.
    To ja, tak samo jak Martoszka (która jest bardzo fajna) - czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem tu sympatycznie ;)
    powodzenia w blogowaniu ;))

    pozdrawiam,
    i.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje bardzo :) miło, że się podoba.
    a ja czekam na nowe notki :) pozdrawiam.

    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajnie. :)
    Dodaję do obserwowanych, liczę na to samo. :)
    POZDROWIENIA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ugh, nie cierpię OD i im podobnych. Mam nadzieję, że blog nie będzie głównie o nich ;)
    chociaż sama kiedyś miałam ściany oblepione plakatami Tokio Hotel/...
    choć z drugiej strony koleżanka ma rację - muzyka powinna łączyć, nie dzielić.
    Czekam na więcej i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One Direction swoją drogą ,a blog swoją :)

      Usuń
    2. heheh nie no świetne opisy ! dziewczyny życzę powodzenia , wytrwałości, systematyczności i wielu owocnych współprac:)))
      pozdrawiam

      Usuń
  6. powodzenia ;3

    ps. polecam wyłączyć weryfikację obrazkową ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. miło:)

    http://customlookink.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń